فارسی طب / سایت دانستنی های پزشکی ، روانشناسی ، دانستنی های غذایی ، دانستنی های بیماریها ، هیپنوتیزم و علوم غریبه ، آرایشی و زیبایی ، آشپزی و خانه داری ، دانستنی های دارویی و دانستنی های جالب دیگر
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فارسی طب / سایت دانستنی های پزشکی ، روانشناسی ، دانستنی های غذایی ، دانستنی های بیماریها ، هیپنوتیزم و علوم غریبه ، آرایشی و زیبایی ، آشپزی و خانه داری ، دانستنی های دارویی و دانستنی های جالب دیگر و آدرس far300.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ندوانه یکی از پرخاصیت ترین میوه هایی است که در فصل بهار و تابستان مورد علاقه افراد بسیاری است.این بار با هندوانه  ماسک روشن کننده برای صورت تان درست کنید.

این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.

هندوانه با داشتن آنتی اکسیدان های فراوان و ویتامین A و C یکی از گزینه های سالم و بسیار مفید برای مراقبت و جوانسازی پوست است. پس این بار وقتی این میوه را می خورید ، بخشی را نیز برای یک ماسک روشن کننده و تازه کننده پوست نگه دارید.


ماسک پاک کننده صورت با هندوانه :
مواد لازم : 2 فنجان هندوانه (بدون هسته) و کاسه تمیز
دو فنجان هندوانه را داخل کاسه ریخته با استفاده از چنگال آن را له کنید. دراز کشیده و آن را روی پوست تمیز بگذارید و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست باقی بماند. به صورت حرکات دورانی به آرامی سراسر پوست را با آن تمیز کنید. اسیدهای طبیعی میوه هندوانه همچنین قادر به لایه برداری هستند. ماسک را با آب سرد آبکشی کنید.

فروتل
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ sadra ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 47006
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مسایل جنسی و زناشویی